BETUL KE VIVIX BOLEH HILANGKAN KEPUTIHAN?

Assalamualaikum wbth

Entry kali ni saya nak share sikit pengalaman saya dengan masalah keputihan yang saya hadapi.

Sebenarnya, saya dah pun mula menghadapi masalah keputihan ni sejak di bangku sekolah lagi. Bila dah berkahwin dan dah dapat anak, masalah tu makin serius. Mujur tak sampai ke tahap kronik yang sampai berbau tak best. Alhamdulillah...syukur.

Cuma masalahnya, rasa tak selesa tu tetap ada. Kadang-kadang kena tukar seluar kecik dengan kerap. Saya tak berapa selesa nak gunakan pantyliner sebab saiznya yang kecil dan nipis, tak selesa jugak nak gunakan pad sebab basahnya tak seteruk time period.

Kalau nak travel atau jalan-jalan, harus bawa sekali seluar kecik spare. Tapi tetap juga tak selesa sebab kena berwaspada bila keputihan tu keluar.

Saya tahu hormon saya tak stabil. Tanda-tandanya sangat banyak dan obvious. Antaranya period saya yang tak teratur. Bayangkan tahun lepas saya pregnant tapi tak tahu sebab perio saya lewat 4 hari. Tapi nak dijadikan cerita, saya keguguran sebab terlampau lasak bekerja isamping tak jaga pemakanan.

Bayangkan anak-anak yang kecewa bila tau diorang tak jaddi dapat adik baru? Jadi saya nekad nak usaha perbetulkan apa yang patut. Saya try amalkan GLA Complex untuk pastikan hormon saya seimbang dan stabil selain tujuan untuk menggalakkan kesuburan.

Kemudian saya tambahkan suplimen VIVIX untuk membantu menguatkan dalaman saya. Sebenarnya Vivix ni sangat bagus sebab ia membantu kita memperbaiki sel-sel dalaman kita yang rosak dan membantu menguatkan sel-sel sedia ada.




MasyaAllah!!! Belum pun cukup sebulan saya amalkan kedua-dua suplimen ni, keputihan saya hilang just like that. Syukur Alhamdulillah. Rasa tak percaya pun ada. Teruja sangat nak share dengan kaum Hawa yang lain yang punya masalah yang sama seperti saya ni. Bukan apa, orang kata kita patut kongsikan segala apa kebaikan yang boleh memberi manfaat kepada semua orang kan...

Kalau dulu saya malu nak ambil ujian pap smear sebab dah tahu masalah keputihan ni, walaupun sebenarnya orang yang ada keputihan ni memang wajib buat pap smear. Alhamdulillah, lepas ni dah tak takut kalau nurse panggil untuk pap smear ;)

Bagi anda yang inginkan paduan Vivix + GLA Complex ni, boleh hubungi nombor tertera. 

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina