TESTIMONI KULIT CANTIK DAN TEGANG DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Assalamualaikum wbth. Sukacita pada kali ini ingin saya kongsikan testimoni berjaya Shaklee Collagen Powder. Jom layan....


Testimoni 1
Perubahan pada kulit sangat ketara pada sebelum dan selepas penggunaan SCP. Kulit semakin cerah, berseri, anjal, flawless. Paling menakjubkan, kesan dan parut jerawat hilang!



Testimoni 2

Puan Sya

"Pic dua-dua ni memang pic asli.. Tak pakai mekap ke apa.. Sebab tu korang boleh tengok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar-samar tuh.. Kalau sekiranya saya apply foundation, memang kesan tuh hilang rata je dengan kulit.. Dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai hehehe. Cuma saya rasa masih pelik kalau bersih tang tang.. Dah bertahun-tahun dengan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi-jadi."

"Jadi saya ambil keputusan... Biarlah saya tunggu hilang sendiri je dengan supplement Shaklee ni.. Tak payah susah nak sembunyikan.. Sebab saya yakin ia akan hilang. By the way, umur saya masih 24 tahun (salam perkenalan.. saya mama kepada 3 anak kecil :P. Ramai pulak dok pm panggil saya kakak..segan hikhik)."

"Kesan utama collagen ni, sangat terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je, tapi semua-semua. Kesan calar-calar, sunburn..semua takde dah.. Sebab dulu saya nih memang ahli persatuan..aktif berjemur, berkhemah sana sini, (baru suami cakap tadi haha. Sebab dia tak nak tegur sebelum ni takut saya upload pic sendiri. Padahal pic sendiri kat b pun jarang keluar."




Testimoni 3
Puan Noor Azura Jusoh

"Memang digalakkan ambik collagen..sepupu saya, kulit dia dah moist..dah tak kering..saya sempat pakai sekotak sebelum preggy..memang puas hati..soft..moist..tak berpeluh walau saya turun naik tangga pagi-pagi ketika nak angkut anak-anak pergi sekolah..celah-celah tempat kat badan cerah, jalur-jalur hitam dah cerah, cantik kulit."




Testimoni 4
Puan Intan

"Saya nak share something ni, hehe. After consume 4 sachets of collagen, selain kulit rasa gebu je, problem gatal-gatal kat tapak tangan saya pun dah semakin resolved. Kalau tak, saya basuh pinggan je mesti merah-merah gatal punya, saya basuh pinggan kena guna gloves tau, even though pakai gloves pun still kulit gatal-gatal jugak. Sejak 2 hari saya duduk kat dapur ni, gatal-gatal kat tangan dah reda. Ada sikit-sikit je."




Testimoni 5

Nurul Nadia

"Saya dah masuk box kedua. Memang superb! Kesan dah boleh nampak after sachet ke 5. Muka glowing je. Bersinar-sinar. Dekat dahi, batang hidung dan dagu. memang super duper berbaloi-baloi. Tak payah nak gaduh mengelupas ke bagai, bekas-bekas jerawat semua jadi semakin pudar dan kulit jadi sekata :)




Testimoni 6

Cikgu Fateema 

"[TESTI COLLAGEN POWDER DAY-8]
Kalau ikut shaklee, minggu kelapan baru ada kesan yang WOW! Hari ke 8 saya makan ni, kulit terasa lebih lembut dan kulit pipi ada naik sikit, biasa rasa tulang je, tak anjal. Semua jerawat nasi bawah kulit masak dan nak keluar. My hubby kata healing crisis. Looking forward to glowing skin without make up. Yeeeaaa!... can't wait!"




Testimoni 7

Puan Nur Liyana

"Kawan saya umur 40an consume 1 kotak kolagen shaklee. Sekarang yang kedua, memang berubah muka dia dari kusam kehitaman jeragat tu kepada kemerah-merahan, cerah dan macam pink pink muka dia. Alhamdulillah. Minum campur dengan jus yang masam-masam contohnya sunquick atau ang kotak tu."




Testimoni 8

"Ada pengguna guna 3 hari klagen ni, memang sangat-sangat best katanya! Kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan dah takde, bangun pagi badan bertenaga je, membuang ok je, gastrik dah tak timbul, puasa ok je walau hanya minum ESP dan kurma, pecah-pecah tak tapak kaki pun dah hilang. Ni baru guna kolagen selama 3 hari:3 sachettttt... Memang marvellous! Sangat sangat berbaloi!

"Pssst...ada IBU MENYUSU yang dah cuba dan alhamdulillah tak mengganggu penyusuan, malah baby lagi suka hisap susu tu, sedap."




Testimoni 9

Cik Atie

"Gara-gara promo kolagen shaklee bulan lepas, Atie pun terjebak sama dengan aktiviti mencantikkan kulit. Dan alhamdulillah, liang pori di muka ku dah MENGECIL!! Rasa licin je, takde laa rasa menggerutu. Ni testimoni sendiri ye. Seronok yang beronok-ronok sebab sebelum ni memang Atie ada masalah liang pori kat muka ni besar. Bila liang besar, mudah laa kotoran, debu nak masuk, so blackhead pun banyak la. Sekarang ALHAMDULILLAH, seronoknya!!"


Wow!! Dah ramai yang cuba dan mereka teruja dengan kesan terbaik Shaklee Collagen Powder ni. Anda bagaimana? Nak cuba? Hubungi saja talian 012-3540262 untuk tempahan dan maklumat lanjut.

Sekian, salam sayang dari saya. Mmmmuuuaaahh

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina